UITOEFENEN VAN FUNCTIONELE WERKZAAMHEDEN |
1. Heeft de pas afgestudeerde/beginnende beroepsbeoefenaar door de opleiding Procestechniek/ Maintenance een goede basis gekregen als startende operator of (mechatronica) maintenance technician? | |
2. Kan de pas afgestudeerde/beginnende beroepsbeoefenaar door deze opleiding snel leren wat het bedrijf vraagt? | |
3. De tijdsduur van zijn/haar inwerkperiode was: |
Definitie inwerkperiode: de periode nodig om zelfstandig, zonder directe begeleiding de werkzaamheden op afstudeerniveau uit te voeren. |
HOUDING EN GEDRAG |
4.1. In hoeverre kon hij/zij 'veilig werken' bij indiensttreding? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
4.2. Waar zit hij/zij nu in het werk als het gaat om 'veilig werken'? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
5.1. In hoeverre kon hij/zij 'procedures nakomen' bij indiensttreding? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
5.2. Waar zit hij/ij nu in het werk als het gaat om 'procedures nakomen'? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
6.1. In hoeverre kon hij/zij 'resultaat gericht' werken bij indiensttreding? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
6.2. Waar zit hij/zij nu in het werk als het gaat om 'resultaat gericht' werken? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
ALGEMEEN |
7. Welk rapportcijfer geeft u de opleiding Procestechniek/ Maintenance m.b.t. datgene de afgestudeerde op school geleerd heeft en de toepassing ervan in het bedrijf? | Geef dit aan op onderstaande schaal (1 t/m 10) 1 = bijna niets geleerd / 10 = alles geleerd |
8. Komt u in het werk onderwepren tegen die hij/zij in deze opelding heeft gemist? |
Zo ja, welke?
|